Wódki smakowe coraz bardziej zyskują na popularności. Producenci alkoholi podążają za trendami, jakie wyznaczają konsumenci, dlatego na rynku mamy coraz szerszy wybór mocnych alkoholi smakowych. Od maja możemy kosztować zupełnie nowy produkt – Żubrówkę Paloną.

 

Ci, którzy spodziewają się, że smakuje jak kolejna zwykła wódka z owocowym aromatem, mocno się rozczarują. Żubrówkę Paloną produkuje się na bazie specjalnej receptury, podobnej do tej wykorzystywanej do robienia whiskey. Destylat dojrzewający w dębowych beczkach, w których wcześniej leżakowały nalewy wiśniowe, nabiera naturalnego aromatu i zapachu, który jest kwintesencją delikatnej woni dębu i smaku dojrzałych wiśni. Przechowywanie w drewnianych beczkach gwarantuje nie tylko niepowtarzalny bukiet smakowo-zapachowy, ale również piękny bursztynowy kolor.

W Żubrówce Palonej rozsmakują się zwolennicy shotów, bo wódka smakuje najlepiej, jeśli jest podawana tak jak whiskey, czyli z dodatkiem lodu. Jej przewaga nad whisky polega na tym, że jest znacznie tańsza. Pół litra kosztuje około 28 złotych. Żubrówka Palona łączy to co najlepsze z dwóch gatunków alkoholi – brown spirits oraz wódek smakowych, dlatego żaden inny produkt nie jest porównywalny z jej smakiem. Wieloletnie doświadczenie w produkcji alkoholu zaowocowało powstaniem czegoś do tej pory niespotykanego na polskim rynku alkoholi.

Wygląda na to, że jeden z największych koncernów wódczanych na świecie, CEDC, znakomicie wyczuwa panujące tendencje i potrafi je wykorzystać na swoją korzyść. Polscy konsumenci robią się coraz bardziej wymagający w stosunku do alkoholi i chcą poznawać nowości. Marka Żubrówka jest znana przede wszystkim z wódki Żubrówka Bison Grass – tradycyjnej wódki produkowanej z naturalnych składników z dodatkiem trawy żubrowej. W zeszłym roku butelki zmieniły design, w tym roku pojawia się nowy produkt. Czym jeszcze zaskoczy nas Żubrówka?